جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته چهارشنبه 17 شهریور 1400/ شماره 356
معاملات نزولی شد/ اُفت 11 هزار تنی معاملات،کاهش آرام دلار نیمایی،دلار روی مدار افزایش،کاهش قیمت های بازار علی رغم افزایش دلار،صعود نفت به 72 دلارر،بورس تهران هفته را افزایشی به پایان برد

 

 معاملات نزولی شد/ اُفت 11 هزار تنی معاملات
کارنامه معاملات محصولات پلیمری در هفته سوم شهریور ماه در حالی بسته شد که هم عرضه ها 6 ‌هزار و 340 تن نسبت به هفته قبل کاهش یافت و هم معاملات 11 هزار و 489 تن کمتر شد. جمع معاملات این هفته به 67 هزار 924 تن رسید. معاملاتِ این هفته، 14.4 درصد کمتر از هفته‌ی دوم شهریور ماه بود و خوب است بدانیم 67 درصد عرضه های این هفته معامله شد. تحلیل بازار این هفته محصولات پلیمری در بورس کالا را در پست تحلیلی فردا، پنج‌شنبه 18 شهریور ‌ماه در ویکی پلاست دات آی آر، بخوانید.

کاهش آرام دلار نیمایی
میانگین هفتگی دلار نیمایی، این هفته روند کاهشی دارد و امروز هم با کاهشی اندک به 22 هزار و 901 تومان رسید. میانگین هفتگی امروز، نسبت به دلار قیمت های پایه یکشنبه، 35 تومان اُفت را تجربه کرد. 

دلار روی مدار افزایش
دلار صرافی ملی که روز گذشته با 51 تومان افزایش، 26 هزار و 737 تومان قیمتگذاری شده بود امروز هم با توجه به روند افزایشی دلار آزاد، به صعود ادامه داد و با 63 تومان افزایش، تا ساعت 15.00، 26 هزار و 800 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم امروز به 27 هزار و 680 تومان رسید تا احتلاف دلار آزاد و صرافی به 880 تومان برسد.

کاهش قیمت های بازار علی رغم افزایش دلار
قیمت های بازار امروز علی رغم اینکه دلار روندی افزایشی داشت همگی کاهشی بودند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس  سبک فیلم و سبک خطی بیشترین کاهش را داشتند و بین 100 تا 400 تومان اُفت قیمت را تجربه کردند. گروه پ پ ها نیز امروز نزولی بودند و بین 100 تا 500 تومان کاهش را نسبت به قیمت های دیروز رقم زدند.

صعود نفت به 72 دلار
قیمت نفت که معاملات امروز را با عقب نشینی به کانال 71 دلار آغاز کرد در ادامه معاملات با 84 سنت افزایش به کانال 72 دلار صعود کرد. قیمت برنت تا ساعت 15:00: 72 دلار و 51 سنت بود.

بورس تهران هفته را افزایشی به پایان برد
بورس تهران که طی هفته روند کاهشی داشت، آخر هفته را افزایشی به اتمام رساند و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 2 هزار و 949 واحد افزایش به 1 میلیون و 526 هزار صعود کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟